E-Ticaret

Aylık E-Ticaret

SSS

Çığ KAYMAZ,
Editör

10 Şubat 2020 13:37:02
0Yorum
139Okunma

Aylık E-Ticaret günümüzde çok kullanılmayan bir paket sistemidir ancak bu terim artık Aylık E-Ticaret stratejileri belirlemeye everilmiştir. Yıllık hedefler belirleyip bunları Aylık E-Ticaret hedefleri olarak küçülterek gerçekleştirile bilirliğine olacak kaygıyı azaltmak mümkündür.

E-Ticaret Yazılımı günümüzde Aylık E-Ticaret olarak değil genelde Lisans ve Hosting (Saklama) bedelleri alınarak hazır paket servis sağlayıcı yazılım firmaları tarafından yıllık olarak sunulmaktadır. Bu çeşit hazır paket yazılımlar özel yazılımlara oranla çok daha az maliyetli ve risksiz yazılımlardır. Genel kullanıcı kabulü görmüş olsa da belli noktalarda yazılımsal anlamda kısıtlamalara tabidir. Hazır paket e-ticaret yazılımlarında hareket alanınız %100 özgür olmasa da taleplerinizin %70’ni karşılayan paket bulduğunuz da fayda maliyet analizi yapın ve bu paketi tercih edin.

E-Ticaret Paketleri

E-Ticaret Paketleri yazılımsal geliştirmelerle çok çeşitlilik gösterse de en çok tercih edilen temel paketler aşağıdaki şekilde sıralanmıştır.

  • B2C Business to Consumer – İşletmeciden Tüketiciye (Ürün Satışı), E-İhracat (Çoklu Dil ve Para Birimi ile Ülke Bazında E-Ticaret Sayfası)
  • B2B Business to Business – İşletmeciden İşletmeciye (Bayi Yönetimi)
  • C2C Consumer to Consumer – Tüketiciden Tüketiciye (Pazaryeri)

E-Ticaret Çözümleri

E-Ticaret Çözümleri karşılaşılan sorunlara yönelik çoğu zaman yazılım, tasarım ve dijital pazarlama tarafından ortaya konan, alternatif oluşturma çabalarının genel profesyonel yansımasıdır. Profesyonel çözümler için kurumsal ve yasal yazılım firmaları ile çalışılmalıdır.

E-Ticaret Sitesi Yapan Firmalar maalesef oldukça karmaşık ve belirsiz bir alan olarak ilerleyen bir sektör olsa da referanslarında başarılı çalışmalarını gördüğünüz, size hitap eden çalışmalar yapmış e-ticaret firması tercihi sizin için en önemlisidir.

E-Ticaret Stratejileri

E-Ticaret Stratejileri belirlerken Aylık E-Ticaret hedefleri belirlemenin önemi yadsınmamalıdır. Satış stratejileri alanında başlangıçta hedef belirleme oldukça güç bir konudur. İşletmenizin faaliyet gösterdiği alanda çalışan sektör firmalarının araştırmasını yaparak hedef ve fiyat aralığı belirlemeniz mümkün. Özellikle pazara ürün sokarken eşdeğer ürünlerin alt ve üst fiyatları alınarak bir referans aralığı belirlemeniz mümkündür. Genelde referans orta aralığın bir kademe altı fiyat ile piyasaya girmek en çok tercih edilen genel olarak kanıksanmış pazarlama stratejisidir. Pazarlama tarafında da Aylık E-Ticaret kampanyaları uygulayarak başarı sağlamanız mümkün.

E-Ticaret in Geleceği Üzerine

E-Ticaret in Geleceği Üzerine düşünelim, geçmiş geleceğin yol haritasıdır.

2020 iş programını üye odaklı olarak hazırlayan İstanbul Ticaret Odası, hizmetlerini dijitalleştirerek üyelerine daha hızlı ve verimli hizmet vermeyi hedefliyor. 2019’da e-ticaret ve e-ihracat konularında 10 geniş katılımlı seminer gerçekleştiren İTO, 2020’de de benzer çalışmalara devam edecek, hizmet ihracatı için çalışacak. İTO hedef konu başlıkları.

  • Dijital Hizmetler
  • Stratejik HİSER Projesi (Hizmet Sektörü Rekabet Gücünün Artırılması Desteği)
  • Oyunda Küresel Standart
  • Ekosistem Değişecek
  • E-Dönüşüm Seminerlerine Sürdürülebilirliği
  • Tahkim Çalışmalarını Portala Geçirme
  • Üye odaklı e-hizmet

İstanbul Ticaret Odası’nın 2020 iş programındaki istikameti, küresel rekabetin yeni bir boyutu olan dijitalleşme. İTO, üretimden pazarlamaya, yönetimden satışa kadar tüm alanlarda dijital dönüşümde etkin rol alıyor. İTO, 2020’de dijital dönüşümde rol oynayan Türkiye’nin milli gelirinin yüzde 60’ından fazlasını oluşturan hizmet sektörünün ihracatını artırmaya yönelik çalışmalar gerçekleştirecek.

İstanbul Ticaret Odası’nın belirlediği hedefleri esas alarak kendi hedeflerinizi yıllık ya da Aylık E-Ticaret hedefleri olarak belirlemeniz mümkün.

Çığ Kaymaz

Gelecek e-ticaret Gelecek

E-Ticaret Paketlerini İncele

Yorumlar

DİĞER İÇERİKLER