E-Ticaret

C2C E-ticaret Paketleri Hakkında Bilmeniz Gerekenler

21.3.2017
0Yorum
3022Okunma

C2C (Customer to Customer) tüketicilerin birbiri arasında internet ortamında yaptığı alışveriş türüdür. C2C e-ticaret günümüzde gerek firmalar gerekse müşteriler tarafından oldukça rağbet gören eticaret sistemleridir.

C2C (Customer to Customer) tüketicilerin birbiri arasında internet ortamında yaptığı alışveriş türüdür. C2C e-ticaret günümüzde gerek firmalar gerekse müşteriler tarafından oldukça rağbet gören eticaret sistemleridir. Bu kadar çok tercih edilmesinin sebebi ise satıcılar ve müşterilerin güvenliklerini sağlamasıdır.

C2C e-ticaret sitesi kurmak çok maliyetli bir işlem gibi görünse de C2C e-ticaret paketleri sayesinde artık daha uygun fiyatlarla ulaşılabilmektedir. C2C eticaret sitesi kurmak istiyorsanız illa özel yazılım yaptırmak zorunda değilsiniz. C2C eticaret paketleri satışı yapan ve hizmeti veren firmaların sayısı oldukça azdır. KMK siz hayalleri olan kişilere uygun fiyatlarla bu hizmeti vermektedir.

Her bütçeye uygun C2C eticaret paketleri mevcuttur. Bu paketler arasında bazı özellik farkları vardır. Paketler arasında kendinize uygun olan paketi seçebilirsiniz. Ya da ihtiyacınız olan diğer özellikleri az bir miktar karşılığında sisteminize ekleyebilirsiniz.

C2C e-ticaret paketleri ile hayallerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Ancak C2C eticaret sitesi kurma fikriniz varsa kendinize uygun paketi satın aldıktan sonra size de çok iş düşmektedir. Öncelikle düzenli bir şekilde çalışmalı ve nasıl büyüyebileceğiniz konusunda tespitler yapmalısınız. Doğrularınızı yanlışlarınızı iyi gözlemlemeli ve bunlara uygun stratejiler geliştirmelisiniz. Hedef kitlenizi belirlemeli ve onlara yönelik çalışmalar yapmalısınız.

Sosyal medya tanıtımınızı yapmak için oldukça uygun bir yöntemdir. Günümüzde sosyal medya kullanmayan insan sayısı yok denecek kadar azdır. En az maliyetle en iyi tanıtımı sosyal medyayı aktif ve doğru bir şekilde yapabilirsiniz. Diğer C2C sitelerinden farkınızı dikkat çekici bir dille insanlara yansıtmalısınız.

Sektöre yeni giren şirketler hediye kuponları, indirim çekleri ile müşteri çekmeye çalışırlar. Bu da oldukça iyi bir fikirdir. Örneğin, ilk zamanlarınızda mağazalarınızdan alacağınız komisyon oranlarını azaltarak dikkat çekebilirsiniz. Böylece kişi ve firmalar sizi tercih edecektir. Müşterilerde dağıttığınız indirim çekleri ve hediye kuponlarını kullanmak için sisteminize üye olup alışveriş yapmak isteyeceklerdir. Bu şekilde yavaş yavaş büyümeye başlayabilirsiniz.

Maliyet açısından bir probleminiz yoksa bir reklam şirketiyle anlaşmanız daha verimli sonuçlar elde etmenizi sağlayacaktır. İmkanınız varsa televizyon reklamları daha etkili olabilmektedir. Bunlar üzerinde düşünüp uygun reklam ve tanıtımı hazırlayabilirsiniz.

Yorumlar

DİĞER İÇERİKLER