E-Ticaret

Dünyada En Çok Satılan Ürünler

SSS

Çığ KAYMAZ,
Editör

09 Ağustos 2019 16:41:30
0Yorum
132Okunma

Dünyada En Çok Satılan Ürünler günümüzde ağır sanayi ürünleri ve yan ürünleri (Otomobil, Rafine Petrol, Elektronik Devre, Oto Parça, Bilgisayar, İlaç) olarak yer alsa da elektronik ürünlerde bu kategoriye fiyat yükseklikleri sebebi ile girmektedir. Dünyada en çok satılan ürünler içerisine ilaç kategorisinin de girmesi ayrıca düşündürücüdür.

İnternetten En Çok Satılan Ürünler ise neredeyse perakende satıştan tamamen farklıdır. İnternet üzerinden satışı yapılan ürünlerin kargo açısından kırılgan olmayan ve kolay gönderilebilir olması gerekir. E-ticaretin son döneminde özellikle Alibaba.com ve benzeri toplu ürün satışı yapılabilen e-ticaret platformlarının çoğalmasıyla beraber internetten satılan ürünlerde değişiklik göstermekte. Artık sanayi ürünü ya da toplu üretime yatkın ürünlerde e-ticaret piyasasına girerek dünyada en çok satılan ürünler konusunda değişikliklere neden olmakta.

İnternetten En Çok Satılan Ürünler Listesi

İnternetten En Çok Satılan Ürünler Listesi incelendiğinde aslında dünyada en çok satılan ürünler ile aralarında oldukça fazla farklılık olmasının temel nedenlerinden biride e-ticaret kullanıcısının genel profilidir. Eğitim seviyesi yüksek ama ürün alımında günlük ihtiyaç ve zevklerine uygun ürünleri vakit kazanmak amaçlı e-ticaret yolu ile temin eden bir tüketici profili.

  • %26 Yazılım, Kitap, Müzik, Çiçek
  • %16 Bilgisayar Donanım, Tüketici Elektroniği, Ofis Malzemeleri
  • %13 Giyim, Ayakkabı, Takı, Linens / Ev Dekorasyonu
  • %8 Sağlık, Güzellik, Gıda ve İçecek
  • %7 Oyuncaklar, Video Oyunları, Spor Malzemeleri
  • %3 Küçük Ev Aletleri, Mobilya, El Aletleri, Bahçe Ekipmanları

E-Ticaret Ne Satabilirim

E-Ticaret Ne Satabilirim konusunda bir araştırma yapıyorsanız şunu unutmayın e-ticarette en büyük masraf kaleminiz kargo gönderileridir.

E-Ticaret Sitesi Kurmak için başlangıçta en önemli unsur iyi bir hazır paket e-ticaret yazılımıdır. Özel bir yazılım yaptırmak hem maliyetli hem de oldukça fazla zaman alan bir işlemdir. İhtiyaçlarınızın %80 kadarını karşılayabilecek bir hazır paket yazılım her anlamda işinizi görür. E-ticaret yazılımını Web sitesinden ayıran en büyük özelliği arka planda dijital pazarlama etkinliklerini aktif şekilde kullanacağınız bir yönetim paneli bulunmasıdır. E-ticaret yazılımı alırken panelin sade ve işlevsel olmasına önem gösteriniz çünkü büyük ölçüde bu panel sayesinde talep oluşturup satış yapacaksınız.

E-Ticaret Dijital Pazarlama

E-Ticaret Dijital Pazarlama ile ilgili temel bir eğitim sonrası iş içerisinde çalışılarak öğrenilebilecek bir husus. Dijital pazarlamayı aslında şöyle tanımlayabilirsiniz. Hiçbir kütle bir etken olmadan harekete geçmez ilkesinden yola çıkarak insanları e-ticarette olsun diğer konularda olsun tetiklemeniz gerekir. Bu tetikleme başta size ulaşmalarını sonra cazip görmelerini ve sonunda güvenerek harekete geçmelerini sağlamaktan geçer.

E-Ticaret in Geleceği Üzerine

E-Ticaret in Geleceği Üzerine düşünelim, geçmiş geleceğin yol haritasıdır.

Steve Ackley, birçok yazılım firmasında satıştan sorumlu genel müdür yardımcılığı yapmış oldukça başarılı bir satış yöneticisidir.  Satış konusunda yaşadığı komik bir anısını şöyle aktarıyor, “1990’ların sonunda daha yeni IBM tarafından satın alınan Tivoli Systems için çalışıyordum ve Charles Schwab (Finans Kuruluşu) ile anlaşmaya çalışıyordum. O zamanlar işletme yazılımı satış temsilcileri daima, cuma günleri bile, takım elbise giyer ve kravat takardı. Resmen bizler, ülkenin geri kalan kısmından çok daha resmiydik. Gel gelelim, benim Charles Schwab ile ilk buluşmam anlaşma için ilişkimizi pekiştirse de benim gardırop seçimlerimi değiştirdi. Meğer ben Charles Schwab’da buluşmaya girdiğimde buranın banka olmasına rağmen ‘kravatsız alan’ olduğunu iddia ettiler ve daha da ileri giderek kravatımı kesip duvara astılar. En nihayetinde, süregelen şakayla ısınan ortamında etkisi ile sonuçlanan anlaşmayı kapattık (şimdiye kadarki en büyük anlaşmamdı) ki artık yeni bir kravat satın almaya gücüm fazlaca yetiyor.’’

Dünyada en çok satılan ürünler diye yola çıktık ama tecrübelerim şunu söyler, insanlar çoğu zaman ürünü değil onlara yaşattığınız duyguyu satın alır.

Çığ Kaymaz

Gelecek e-ticaret Gelecek

Yorumlar

DİĞER İÇERİKLER