E-Ticaret

E-Ticaret Çözümü

SSS

Çığ KAYMAZ,
Editör

09 Nisan 2019 12:25:07
0Yorum
278Okunma

E-Ticaret Çözümü günümüz Türkçe si ile düşünürsek konu ile e-ticaret üzerine yapılan çalışmalar bütünü denebilir. Yazılımsal, tasarımsal, dijital pazarlama ve kargo, stok yönetimi ile bir bütün olan bir konuda yapılan tüm geliştirmeler e-ticaret çözümü olarak adlandırılabilir.

E-Ticaret Modülü ise hazır e-ticaret çözümü olarak müşterilere sunulmuş bir alternatif çalışma şeklidir. Örneğin ayakkabı numarası sınıflandırması olan modülde, ayakkabı renk seçeneklerinin eklenmesi gibi.

E-Ticaret tüm çeyrek asırlık tarihinde yol içerisinde karşısına çıkan sorunlara karşı hızlıca e-ticaret çözümü ürettiği için başarılı bir sektör. Çünkü sektör içerisinde çalışan belirli sınıf nitelikli insan grubunun hayatlarını başarılı ve kariyer sahibi ya da maddi olarak kaygısız yaşamayı istekleri dışında bu geleceğin sektöründe yaptığı işler ile hatırlanmak arzusundadır. İnsanın ihtiyaçlar hiyerarşisinde son basamak kendini gerçekleştirmedir.

E-Ticaret Siteleri

E-Ticaret Siteleri içerisinde inceleme yaparken dikkatinizi çekmemesi kaçınılmaz olan bir şekilde fark edeceğiniz durum, başarılı e-ticaret sitesi örneklerinin birbirlerine gösterdikleri benzerlikler olacaktır. Bu benzerlikler kesinlik ile tesadüfi değildir, zaman içerisinde kullanıcı deneyimlerinden gelen geribildirimlere karşılık üretilmiş e-ticaret çözümü sonuçlarıdır.

Yüksek maliyetle size özel ve büyük ve iyi bir ekip tarafından geliştirilmedikçe bir e-ticaret sitesinin sizin taleplerinize %100 uyum sağlaması kesinlikle mümkün değildir. Hazır e-ticaret çözümü üzerinden hareket edersek maliyet, zaman ve emekten ciddi bir tasarruf sağlarız.

Hazır E-Ticaret Paketleri

Hazır E-Ticaret Paketleri tüketici deneyimlerinden yola çıkarak modüler anlamda sınıflandırılmış ve tasarımı geliştirmeye açık uygun fiyatlı e-ticaret çözümü dür. Hazır e-ticaret paketleri üzerine web de araştırma yaparsanız karşınıza çıkan on internet sitesinden biri hazır pakettir ki bunun ana nedeni ise özel bir yazılımın zaman, maliyet ve işgücü açısından oldukça zorlayıcı olmasıdır.

En İyi E-Ticaret Paketleri aşağıdaki ana başlıklarda sıralanabilir.

  1. B2C Business to Consumer – (İşletmeciden Tüketiciye) Ürün Satışı, E-İhracat (Çoklu Dil ve Para Birimi İle Ülke Bazında E-Ticaret Sayfası) Yurtdışına Ürün Satışı.
  2. C2C Consumer to Consumer – (Tüketiciden Tüketiciye) Pazaryeri.
  3. B2B Business to Business – (İşletmeciden İşletmeciye) Bayi ve Satış Ağı Yönetimi.

E-Ticaret Aylık Paket

E-Ticaret Aylık Paket olarak sunulması tamamen bir pazarlama taktiğidir. Normalde yıllık lisans ödemelerinin yüksek gözükmesini engellemek adına yapılan algı yönetimidir. Paket kelimesi de öyle ki aslında alınan fiziki bir ürün değildir ama o alışılmış algı tetiklenir. Dijital pazarlamanın temelleri fiziki pazarlama ve satış stratejilerinin içerisinden geliştirilmiştir. Bu neden ile aslında dijital pazarlama baktığınızda temel algı yönetimi kuralları üzerinden kurgulanan günümüz satış süreç sistemi bütünüdür.

E-Ticaret in Geleceği Üzerine

E-Ticaret in Geleceği Üzerine düşünelim, geçmiş geleceğin yol haritasıdır.

Dünyanın en büyük e-ticaret firmalarından Ebay.com un kurucusu Pierre Omidyar ın güzel bir sözü, ‘İnsanlar kendi güçlerini keşfederse uzun vadeli sürdürülebilir değişim olur.’

Çığ Kaymaz

Gelecek e-ticaret Gelecek

Yorumlar

DİĞER İÇERİKLER