E-Ticaret

E-Ticaret Paket Fiyatları

SSS

Çığ KAYMAZ,
Editör

09 Mart 2019 10:31:35
0Yorum
131Okunma

E-Ticaret Paket Fiyatları günümüzde geldiği noktada Türk yazılım piyasasında ki rekabetin artması ile düz orantılı hem kalite artışı yaşamış hem de fiyat anlamında oldukça makul rakamlara gerilemiş durumda. Öyle ki bir zamanlar hazır e-ticaret paket fiyatları nın yanına yaklaşamaz iken şu aşamada orta ve küçük ölçekli işletmelere yani kobilere hitap edilir durumda.

E-Ticaret Paketleri Nedir sorusu aslında cevabı kendi içinde saklı, nedeni basit alışverişin tarihten gelen temel kuralı materyal satmak üzerine kurulu olduğundan paket şeklinde adlandırılır. Temelde genel kullanıcı deneyimlerinden yola çıkan hazır bir şablonda ama kullanıcı adı ve şifre ile sizin talepleriniz doğrultusunda tasarlanmış bir yazılım kullanma lisansı alırsınız. Paket sözü temelde olmayan materyali tarihi alışkanlıklarımıza uyarlama adına yapılmış bir pazarlama stratejisi olsa da e-ticaret paket fiyatları nı ve sınıflandırmasını yapmak için kullanılan genel bir deyimdir. Önemli olan soru şu e-ticaret paket fiyatları nı neden merak ediyorsunuz, senelik %35 lik bir büyüme ile genişleyen bu pazarda yer almak için doğrumu. Deyim ve teknik terimlere bağlanmadan işin özüne odaklanalım o zaman.

E-Ticaret Paketleri Karşılaştırma

E-Ticaret Paketleri Karşılaştırma sı herkes için farklı i görecelidir. Hangi iş kolundasınız, hangi pazara hitap ediyorsunuz ya da ürünlerinizin temel özellikleri nelerdir, sorularına karşılık gelen ve sektörünüzde e-ticaret paket fiyatları en makul olan yazlım firmasının paketlerini karşılaştırın. Aşağıda karşılaştırmanıza en çok yardımcı olacak ana başlıklar üzerinden paketler sıralanmıştır.

 

  • B2C Business to Consumer – İşletmeciden Tüketiciye (Ürün Satışı)
  • C2C Consumer to Consumer – Tüketiciden Tüketiciye (Pazaryeri)
  • B2B Business to Business – İşletmeciden İşletmeciye (Bayi Yönetimi)
  • E-İhracat (Çoklu Dil ve Para Birimi İle Ülke Bazında E-Ticaret Sayfası)

 

En İyi E-Ticaret Paketleri

En İyi E-Ticaret Paketleri ın büyük bir bölümü yukarıda bahsettiğimiz genel tanımlar içerisinde sınıflandırılan paketlerdir. Fayda maliyet analizi üzerinden hareket ederseniz size en uygun paket senelik ödemeleri kısıtlı ve kapsama alanı geniş paketlerdir.

E-Ticaret Sitesi Yapan Firmalar ın büyük bir bölümü düşündüğünüzün aksine kurumsal hizmet devamlılığı sağlamayabilir. Kurumsal bir firma üzerinden hareket etmek isterseniz bu konuda en önemlisi referansları ve demoları üzerinden yapılan işin kalitesi ve özeninin tarafınızdan incelenmesinden geçer.

E-Ticaret Referanslar

E-Ticaret Referanslar ın en ön plana çıktığı alanlardandır. Burada en dikkat edilmesi gereken husus hangi büyük firmalar üzerinden referans verilmesinden ise sizin finansal gücünüze eşit firmalara ne derece görsel ve kullanımsal alanda iyi e-ticaret yazılımı hizmeti verilmiştir. Büyük firmalar ile çalışılması iyi olmasına karşın arada kalan müşteri olmak kimsenin tercihi değildir. Unutmayalım ki her müşteri birincil hizmet ister.

E-Ticaret in Geleceği Üzerine

E-Ticaret in Geleceği Üzerine düşünelim, geçmiş geleceğin yol haritasıdır.

Dünyanın en büyük e-ticaret firmalarından Alibaba.com kurucusu Jack Ma nın güzel sözü, ‘‘Rakibinden öğrenmeli, ancak asla ondan kopyalamamalısın. Kopyaladığın an yok olursun.’’

Aynı yerine benzer ama kendine özgü benzer olmakla fark yaratılır.

 Çığ Kaymaz

Gelecek e-ticaret Gelecek

Yorumlar

DİĞER İÇERİKLER