E-Ticaret

E-Ticaret Program Fiyatları

SSS

Çığ KAYMAZ,
Editör

20 Şubat 2019 18:26:56
0Yorum
241Okunma

E-Ticaret Program Fiyatları şu şekilde belirleniyor. Program yazılımlar bütününün tek tek fiyatlandırılması ile. E-Ticaret program fiyatları nı belirleyen ana etkenler, talep, sunu kalitesi ve iş gücü, maliyet üzerine eklenen yüzdesel oranda düşük kârlar üzerinden belirlenir.

E-Ticaret Sitesi Fiyatları yada e-ticaret yazılım fiyatları demek aslında daha doğru olur, çünkü e-ticaret program fiyatları denildiğinde daha çok Office programları akla gelir. Programlarda adı üzerinde kullanıcı geliştirmesi yapılamaz ancak belirli kural ve formüllerden yola çıkarak program içerisinde hareket edilir. Yazılım denildiğinde ise içerisinde kodlama ile geliştirmeye açık bölümler bulunmasıdır.

E-Ticaret Paketleri Nedir

E-Ticaret Paketleri Nedir sorusunun basit yanıtı, işinize uygun e-ticaret modelidir. Aşağıdaki dört ana başlıkta değerlendirilebilir.

  • B2C Business to Consumer – İşletmeciden Tüketiciye (Ürün Satışı)
  • C2C Consumer to Consumer – Tüketiciden Tüketiciye (Pazaryeri)
  • B2B Business to Business – İşletmeciden İşletmeciye (Bayi Yönetimi)
  • E-İhracat (Çoklu Dil ve Para Birimi İle Ülke Bazında E-Ticaret Sayfası)

En İyi E-Ticaret Paketleri

En İyi E-Ticaret Paketleri ni belirleyen sizsiniz. Çünkü sizin işinize en uygun e-ticaret paketi en iyi pakettir denebilir. Bu paket yazılımları nı size sunan firmalar özelinde düşündüğünüzde ise  en iyi paket en pahalısı yada en ucuzu denemez. Bu tip e-ticaret program fiyatları nın arasında kaldığınızda yapmanız gereken firmanın size gösterdiği ilgi, kurumsallık ve referans işlerinin size ve işinize vereceği katkılar. Detaylı bir inceleme yapmadan firmaların size uzun vade de vereceği hizmeti asla öngöremezsiniz. Özellikle uzun vade kelimesini kullanmamın nedeni kaçınılmaz olarak ilerleyen dönemde ihtiyacınız olacak yazılımsal ve tasarımsal desteği bulmakta zorluk çekmemeniz adına.

En Ucuz E-Ticaret Paketleri

En Ucuz E-Ticaret Paketleri açık kaynak kodu ile yazılan güvenlikten yoksun ve firmanıza çeşitli destek kredileri (Kosgeb v.b.) almanıza engel paketler olması kaçınılmaz bir sonuçtur.  Açık kaynak kodlu yazılımların görsel ve güven unsuru açısından yetersiz olmasından kaynaklı site alışveriş konusunda son kullanıcıya itici gelebilir.

Ucuz e-ticaret sitesi noktasına yoğunlaşarak harcanan zaman, işgücü ve maliyet iyi hesaplandığında, aslında kurumsal ve size özel bakış açısı ile hazırlanmış, iyi bir hazır e-ticaret yazılımının tercih edilmesinin faydaları daha net anlaşılır.

E-Ticaret in Geleceği Üzerine

E-Ticaret in Geleceği Üzerine düşünelim, geçmiş geleceğin yol haritasıdır.

Huawei firması 1987 de Çin devleti destekli kurulmuş ve ana üreticilerden olmasına rağmen teknoloji pazarında uzun süre ikinci aktör gibi davranmıştır. Planlı bir strateji üzerinden hareketle ucuz üretim maliyetleri ile dünya teknoloji devlerinin iş ortağı olarak ilerledikten sonra edindiği tecrübe ve bilgiler ile nispeten kısa zamanda dünya devi olmayı başarmıştır. Huawei kelimesi çince de çiçek, başarı ve ihtişam anlamlarını içeren bir harften türetilmiş ve Çin in Başarısı anlamı yüklenmektedir.

Kamu dan özel sektöre geçen Türkiye nin en büyük firmalarından birinde çalıştığım dönemde aklı evvel bir üst düzey yönetici ‘’Huawei firmasının modemlerini almasak kim tanırdı dünyada onları’’ demişti.

İlerisi ile ilgili öngörebilecekleriniz sizin vizyonunuz kadardır.

Çığ Kaymaz

Gelecek e-ticaret Gelecek

Yorumlar

DİĞER İÇERİKLER