E-Ticaret

En İyi E-Ticaret Paketleri

SSS

Çığ KAYMAZ,
Editör

27 Şubat 2019 17:43:57
0Yorum
323Okunma

En İyi E-Ticaret Paketleri aslında sizin işinize yada gelecek adına iş planlarınıza uygunluğu en yüksek pakettir. Hiçbir hazır e-ticaret paketi size özel hazırlanmaz yada hazırlanamaz, bunun başlıca nedeni fayda maliyet analizi sonuçlarıdır.

E-Ticaret Referanslar denildiğinde aslında örnek almanız gereken sizce en iyi e-ticaret paketleri nin olduğu web siteleridir. Bu e-ticaret sitelerinden hareket ile kendi sitenizi hazır e-ticaret yazılım firması üzerinden istediklerinize en yakın özelliklerle hazırlatıp faaliyete geçebilirsiniz.

E-Ticaret Siteleri

E-Ticaret Siteleri bu ve benzeri paketleri kullanan satış, satış organizasyon yada komisyon amaçlı kurulmuş ticari web siteleridir.

Ana başlıklarla en iyi e-ticaret paketleri aşağıdaki şekilde sıralanabilir.

  • B2B Business to Business – İşletmeciden İşletmeciye (Bayi Yönetimi)

Bayi ağı, satış organizasyonu ve müşteri portföyü yönetimi adına ticari amaçlı özel çaba gerektiren, genelde gelecek talebe göre hazır paket dışı fiyatlar belirlenen yazılım. Hazır paketleri olmasına karşın kaçınılmaz olarak gerçekleşen özel taleplere istinaden modüler ve tasarımsal yapısı işe özel ayarlar gerektirebilen bir yarı hazır paket.

  • B2C Business to Consumer – İşletmeciden Tüketiciye (Ürün Satışı)

En iyi e-ticaret paketleri nden biri olan B2C paketi genel anlamda bilinen e-ticaret paketidir. Üretici, perakende satış yapan ve girişimcilerin ilk yöneldiği ve e-ticaretin başlangıç aşamasıdır. Bir C2C üzerinden satış yapmak isteseniz dahi ürünlerinizi toplu olarak pazaryerine eklemek adına bir B2C e-ticaret sitenizin olması size oldukça zaman ve iş gücü kazandırır.

  • E-İhracat (Çoklu Dil ve Para Birimi İle Ülke Bazında E-Ticaret Sayfası)

Mikro İhracatta 7.500 € 150 Kg kadar ihraç ürünlerinde %0 KDV teşviki nedeni ile son döneme oldukça fazla talep gören en iyi e-ticaret paketleri nden biri.

  • C2C Consumer to Consumer – Tüketiciden Tüketiciye (Pazaryeri)

Son döneme özellikle çeşitli sektörlerde geniş tanınırlık sağlamış ve yazılımsal anlamda bilgili e-ticaret yöneticilerinin komisyon kazanımı adına tercih ettiği çok popüler olan en iyi e-ticaret paketleri nden biri olan pazaryeri paketi.

E-Ticaret Sitesi Yapan Firmalar

E-ticaret Sitesi Yapan Firmalar içerisinden seçim yapmak adına başta örneklediğimiz referanslar en önemli konudur. Sizin aklınızdakine en yakın örneği en kolay kullanıcı paneli ve kurumsal destek ile vere firma tercih sebebidir. Unutulmamalı ki bir çok e-ticaret yazılım firması farklı çalışma politikaları izlemektedir. Seçiminizi etkileyecek şey uzun vadeli ve kurumsal bir hizmet sunabilme kapasiteleri olmalıdır.

E-Ticaret Sitesi Fiyatları

Hazır e-ticaret siteleri nin ortaya çıkma nedeni kişiye özel yazılımların gerektirdiği zaman ve aşırı maliyetlerdir. Özel bir yazılım yaptırmaktansa genel kabul görmüş kurallar üzerinden hazırlanmış modüler yapısı benzer ama tasarımsal tarafı size özgü bir e-ticaret sitesinin fiyatı bir yazılımcıya vereceğiniz bir aylık turadan bile aşağıda kalacaktır.

E-Ticaret in Geleceği Üzerine

E-Ticaret in Geleceği Üzerine düşünelim, geçmiş geleceğin yol haritasıdır.

2008 Global krizi birebir yaşamış birisi olarak şöyle açıklayabilirim, finansal krizlerin birçok iç içe geçmiş karmaşık nedenleri olsa da, büyüme hırsından kaynaklı verilen taviz ve yapılan hataların yarattığı güven bunalımı denebilir. 2000 li yılların genelinde yaşanan ölçüsüz büyüme kaynaklı sıfıra yakın verilen ev kredileri ve bu kredilerin varlığı tartışmalı yatırım ürünlerinde fonlanması kaynaklı 2008 eylül ayında global derecelendirme yapan Lehman Brothers, Merrill Lynch ve sigorta firması A.I.G. nin iflasları ile beraber güven çöktü. Dünyanın en büyük finansal kuruluşu olan Citigroup mart ayında 56 $ hisse senet fiyatları varken 0.99 Cent fiyatına düşmüştü. Batması halinde domino taşı etkisi ile irili ufaklı 500.000 şirketin batması ile dünya genelinde kapitalizmin çökmesi öngörüldü. Kapitalist ve katıksız serbest piyasa ekonomisi ile yönetilen ABD kongresi, o dönemde bünyesinde görev yaptığım başını Citigroup un çektiği finans kuruluşlarına 700 Milyar $ yardım kararı aldı. Yani devlet olarak serbest piyasaya müdahale edildi ve ateş bir süreliğine söndü. Amerika da bu krizden en az hasarı alanlar ise kooperatif sistemine benzer yönetilen aile şirketleri oldu. Hisse senetleri bir günde tavan yapmıyordu, yavaş ilerliyordu, ama asla batmıyordu.

Aynı durum E-ticaret içinde geçerli oldu, son onbeş yılda hızlı büyüme etkilerinin yarattığı tepkilere karşılık veremeyen e-ticaret siteleri kaybetti. Kriz yönetimi, bu tip durumlarda soğukkanlı kararlar alabilmek ve gerçeklerden kopmamak ile mümkün.

E-ticaret te farklılık yaratmak ve başarılı olmak istiyorsanız güven kazanın ama unutmayın,‘’Güven kazanmak çok zor ve uzun bir süreç olsa da, kaybetmek de bir o kadar kolay ve hızlıdır.’’

Çığ Kaymaz

Gelecek e-ticaret Gelecek

Yorumlar

DİĞER İÇERİKLER