E-Ticaret

E-posta Pazarlaması Müşteri Zekası

20.6.2015
0Yorum
3720Okunma

Müşteri zekası ile ilgili bilgi veren Optivo Uluslararası Direktörü Jens Fischler, bu yeni kavram sayesinde e-posta pazarlamasının daha etkili bir boyuta getirildiğini söyledi. Fischler, müşteri zekasının, başarılı bir e-posta pazarlaması için mutlaka yapılması gereken segmentasyonda çok büyük bir rol oynadığına dikkat çekti.

E-posta pazarlama şirketi optivo’nun Uluslararası Direktörü Jens Fischler, e-posta pazarlama alanında yeni bir kavram olan müşteri zekası ile ilgili bilgi verdi. Fischler, müşteri zekası sayesinde, e-posta pazarlama faaliyetinin başarıya ulaşması için gerekli olan segmentasyonun tam anlamıyla sağlanabildiğine, böylece müşteri ilişkilerinde sürdürülebilir ilişkiler kurulabildiğine dikkat çekti.

Başarılı e-posta pazarlaması, mevcut verinin kalitesine ve analizine dayanıyor” diye konuşan Jens Fischler, “Bu, e-posta kanalı kadar, diğer kaynaklardan elde edilen verilerle de ilgili. Silo mantığı ile çalışmak artık geride kaldı. Günümüzde pazarlama departmanları, eticaret, sosyal medya ve web analizi gibi birçok farklı kaynaktan elde edilen verilere sahipler. Bu verinin nasıl anlamlı bir şekilde ‘tercüme edileceği’ ve hedefler doğrultusunda kullanılacağı, büyük verinin kendisinden daha önemli bir hale geliyor” dedi.

Müşteri zekası sayesinde şirketlerin müşterilerini daha yakından tanıma ve daha iyi anlama fırsatını elde ettiklerini vurgulayan Fischler, “Bu da müşterilerin bireysel olarak adreslenmesini ve beklentilerinin bireysel olarak karşılanmasını beraberinde getiriyor” dedi.

Yorumlar

DİĞER İÇERİKLER