E-Ticaret

Sektörel E-Ticaret Paketleri

SSS

Çığ KAYMAZ,
Editör

08 Mart 2019 16:56:10
0Yorum
186Okunma

Sektörel E-Ticaret Paketleri aşağıdaki şekilde sınıflandırılabilir. Sınıflandırma yapılması her iş kolunda olduğu gibi e-ticaret içinde kolaylıklar sunar. E-ticaret te en başarılı sınıflandırma sektörel e-ticaret paketleri üzerinden iş ve hitap etiği pazara göre isimlendirmeli olanıdır.

E-Ticaret Paketleri Karşılaştırma sın da bulunulduğunda sizin hitap ettiğiniz pazarın ihtiyaçları göz önünde bulundurulmalı.

  • B2C Business to Consumer – İşletmeciden Tüketiciye (Ürün Satışı)
  • C2C Consumer to Consumer – Tüketiciden Tüketiciye (Pazaryeri)
  • B2B Business to Business – İşletmeciden İşletmeciye (Bayi Yönetimi)
  • E-İhracat (Çoklu Dil ve Para Birimi İle Ülke Bazında E-Ticaret Sayfası)

E-Ticaret Sitesi Satın Al

E-Ticaret Sitesi Satın Al kelimesi nerede ise unutulmuş durumda çünkü, sektörel e-ticaret paketleri için lisans kiralama üzerinden çok ciddi senelik bazda ne kadar bile olacağı belli olmayan rakamlar talep edilmekte.

E-Ticaret Sitesi Yapan Firmalar

E-Ticaret Sitesi Yapan Firmalar ın büyük bir bölümü yukarıda bahsettiğimiz şekilde sektörel e-ticaret paketleri ni fahiş fiyatlardan kiralamakta ve bu durumu müşterileri ile uzun süre devam ettiremeyecekleri çok açık. Çünkü maliyet hesaplamaları yapıldığından bu durumu devam ettirmektense, ömür boyu kullanıcı lisansı ile bir antlaşma yapmak ve bunu kendi şirketi içerisinde tasarımsal olarak devam ettirmek daha mantıklı gelmekte işletmelere.

E-Ticaret Paketleri İçinde Yer Almaz bir sektör, ürün yada hizmet hukuken bir engel yoksa, yoktur. Aşağıdaki sektörlerin hepsi yılda %35 büyüyen e-ticaret pazarında pay sahibi.

% 26 Yazılım, Kitap, Müzik, Çiçek

% 16 Bilgisayar Donanım, Tüketici Elektroniği, Ofis Malzemeleri

% 13 Giyim, Ayakkabı, Takı, Linens / Ev Dekorasyonu

%   8 Sağlık, Güzellik, Gıda ve İçecek

%   7 Oyuncaklar, Video Oyunları, Spor Malzemeleri

%   3 Küçük Ev Aletleri, Mobilya, El Aletleri, Bahçe Ekipmanları

Ücretsiz E-Ticaret Sitesi Kurmak

Ücretsiz E-Ticaret Sitesi Kurmak risk almak anlamına gelir çünkü güvenilir olmayan bir yazılım üzerinden verilecek hizmete kredi kartı bilgileri girmek e-ticaret tüketicisinin genel kanıksanmış davranış biçimi değildir.

E-Ticaret in Geleceği Üzerine

E-Ticaret in Geleceği Üzerine düşünelim, geçmiş geleceğin yol haritasıdır.

Dünyanın en büyük e-ticaret firmalarından Amazon un kurucusu Jeff Bezos un alıntı olsa da güzel bir sözü, ‘’Biliyorum ki başarısız olursam bundan pişmanlık duymayacağım. Pişman olacağım şey, denememiş olmamdır.’’

Çığ Kaymaz

Gelecek e-ticaret Gelecek

Yorumlar

DİĞER İÇERİKLER